2016. augusztus 28., vasárnap

10. Fejezet - Vallomás.

A kormányon doboltam idegesen és néha körbe néztem a parkolóban, Zoe azt mondta menjek ki elé a reptérre. Mikor megláttam őt kiszálltam a kocsiból és felé mentem, elvettem a bőröndjét.
-Szia.-Mosolyodott el halványan.
-Szia!-Mosolyogtam és a csomagját a csomagtartóba tettem majd kinyitottam neki a kocsi ajtót.


* Zoe *

Mikor beültem a kocsiba megcsapott az ismerős illat amit úgy szeretek, Harry illata. Nem ültem még a kocsijában így kissé kényelmetlenül érem magam. Mindig is szerette a nagy autókat így nem csodálom, hogy Range rover-t vett magának. Nekem is tetszik ez a kocsi, elég nagy és sok benne a hely, körbe néztem még Harry telefonált a kocsi mellett. Tisztaság volt a kocsiban, a műszerfalon volt pár dolog, el is vettem egy rágót és bekaptam a számba. Harry-re néztem mikor beszállt a kocsiba, furcsa volt a légkör, leakartam húzni az ablakot de nem volt semmilyen gomb és kallantyú sem sehol így inkább becsatoltam a biztonsági övet. 
Csendben telt az út amíg hozzánk nem értünk,40 percre van tőlünk a reptér kb. Harry kiszállt miután leparkolt és kinyitotta nekem az ajtót és kisegített a kocsiból amit egy bólintással meg is köszöntem. Kivette a bőröndömet és elindultunk az ajtó felé, anya lehet ki fog akadni mert nem szóltam neki még, hogy Harry nálunk tölti az éjszakát. A kulcsaim kerestem a táskámban de mielőtt megtalálhattam volna a kulcsot Harry becsöngetett.
-Talán gyorsabban bejutunk, ha anyukád kinyitja az ajtót.-Mosolygott rám.
-Anya nem tudja, hogy jöttél.-Mondtam halkan, Harry arcáról lehervadt a vigyor.
-Ha nagyon utál ő is akkor haza megyek a szomszédba aludni.-Nevetett és a saját házukra nézett. Anya kinyitotta az ajtót.
-Szia, anya!-Öleltem át szorosan.-Haza jöttem!
-Szia, örülök neked kincsem! Harry..-Sóhajtott anya  és beengedett minket.
-Anya megbeszéljük a dolgokat, oké?-Csuktam be az ajtót.
-Rendben, édesem. De én most megyek aludni.-Puszilta meg a homlokom.
-Jóéjt!-Mosolyogtam rá, bement a szobájába miután elbúcsúztak Harry-vel.-Éhes vagy?
-Nem igazán tudok enni.-Sóhajtott Harry és letette a bőröndömet az ajtó mellé.
-Én sem.-Nevettem halkan.-Akkor inni kérsz?
-Azt igen.-Mosolygott rám, megjelentek gödröcskéi.
-Megnézem mi van, addig vedd le a kabátod meg a cipőd, tudod hol van papucs is.-Mosolyogtam.
-Rendben.
A konyhába mentem, Harry az előtérben volt így kifújhattam magam. Elővettem két poharat és megnéztem milyen üdítő van itthon, öntöttem a poharakba sprite-t és kivittem Harry-hez őket. Oda adtam neki a poharat amit elvett tőlem és megitta a tartalmát 1 másodperc alatt. Én egy kis kortyot ittam csak, a konyhába vitte a poharat és letette, én a szabad kezemben a bőröndöm fogtam. A szobámba mentünk, letettem a poharat az éjjeli szekrényemre.
-Kidobtad az összes dolgot ami rám emlékeztetett?-Kérdezte halkan ahogy körbe nézett a szobámba, a hajába túrt.
-A padláson vannak egy dobozba.-Néztem rá, nem lenne szívem kidobni semmit amit tőle kaptam.
-Ez vigasztaló.-Mosolyogva ült az ágyam szélére.
-Jobb mintha kidobtam volna őket, nem?-Néztem rá, feltette kezeit megadva magát nevetve.
-Igen, tényleg jobb, hogy a padláson vannak egy dobozban.-Mosolygott rám halványan.
-Akkor elmondod miről akartál velem beszélgetni?-Ültem mellé az ágyra és magam elé bámultam.
-Szeretném, ha tudnád, hogy nagyon megbántam mindent amit mondtam és tettem az elmúlt fél évben. Nem szabadott volna téged így cserben hagynom ennyi év után. Nagyon üresnek érzem magam nélküled és ha nem vagy velem egy senkinek érzem magamat, nem akartam, hogy ennyire rosszban legyünk de tudod ami a kerti partyn tö....-Nem tudta befejezni a mondatát mert ajkaim szorosan az övének nyomtam.
-Fogd be.-Motyogtam lehunyt szemekkel, megkönnyebbültem mikor kezeit a derekamra tette de lesütöttem szemeim mikor eltolt magától.
-Ezt muszáj megbeszélnünk, utána felőlem reggelig csókolózhatunk.-Mosolygott rám, elmosolyodtam én is.
-Oké, akkor kérdezek te meg válaszolsz. De előbb hozok egy zacskó zsebkendőt mert tuti bőgni fogok miattad.-Motyogva álltam fel és a fiókból kivettem sok zsepit.
-Akkor kényelembe helyezem magam mert úgy érzem hosszú beszélgetés lesz.-Harry eldőlt az ágyamon, mellé dőltem és őt néztem.
-Együtt vagy még Taylor-ral?-Motyogtam.
-Nem.-Tűrte el a hajamat.
-Miért akartál lerázni engem?-Kérdeztem halkan és őt néztem.
-Emlékeszel mikor megcsókoltalak?-Kérdezte és a kezén lévő tetoválást nézte.
-Elfelejtettem, Harry. Szerinted, de most komolyan?-Nevettem fel és megböktem a hasát.
-Jól van na, zavarban vagyok.-Nevetett, gödröcskéi megjelentek újra. Imádom őket.
-Elmondanád végre az igazat?-Sóhajtottam.
-Nem bántam meg, ami aznap este történt majdnem. Akkor. Nem bántam volna meg semmit, Zoe. De annyira féltem attól, hogy elveszítelek, hogy inkább én löktelek el magamtól.-Mondta halkan, a szám kiszáradt és könnyeim gyűltek.-Ne sírj, kérlek.-Törölte le könnyeim hüvelykujjával.
-Te voltál az egyetlen barátom.-Könnyeim potyogtak.
-Nekem te sosem voltál.-A gyomrom görcsbe rándult ahogy a szavak elhagyták a száját, hányinger fogott el hirtelen.-Én..
-Ne folytasd, menj el..-Motyogtam halkan de Harry nem mozdult.-Menj már!-Kiabáltam rá.
-Zoe szerettelek, ezt akartam elmondani neked. Szerelmes voltam beléd és attól féltem, hogy a távolság miatt nem működne. 5 éves korunk óta beléd vagyok esve és ezen soha semmi nem változtatott és nem is fog változtatni.
-Te hülye seggfej.-Kiabáltam rá, könnyeim patakokban folytak.-Harry, hogy tehetted ezt velem? Nagyon jól tudtad, hogy mit érzek irántad te meg eldobtad mert berezeltél egy kis távolság miatt. Bezzeg Taylor-ral tudtál járni pedig ő még annyira sem ér rá mint te. Hogy tehettél ilyet velem?-Néztem rá, a sírastól az egész testem rázkódott.
-Annyira sajnálom, de többet nem engedlek el téged, ígérem.-Húzta ránk a takarót és magához ölelt, a mellkasához bújtam zokogva.

-Mielőtt elmentél London-ba akkor azt ígérted mindennap felhívsz.-Motyogtam szipogva miután abba tudtam hagyni a sírást.
-Nem tudtam tovább csinálni, nekem is nagyon rossz volt.-Harry a hajamat simogatta.
-Akkor most mi lesz?-Néztem rá szipogva, ő megpuszilta a homlokomat.
-Az hogy megnyugszol. Menni fog?
-Ha itt maradsz akkor igen.
-Maradok.

/ ha ez a rész is tetszett akkor kommentelj, bárki tud akár névtelenként is :) /

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett *-* :) kövi részt ,szuper

    VálaszTörlés
  2. Huuu nagyon jó lett ez a rész is nagyon tetszik ez a kis csavar benne és most az örömtől sírtam siess a kövi résszel nagyon várom *-* :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöök mindeent ^^ hamarosan folytatom :)))

    VálaszTörlés
  4. Nem sokára felteszem az új részt és kiderül ^^

    VálaszTörlés