2016. augusztus 28., vasárnap

11. Fejezet - Újra barátok.

Reggel arra keltem fel, hogy nagyon melegem van és alig kapok levegőt. Kinyitottam szemeim és Harry rajtam feküdt és még a takaró is rajtunk volt, nagy nehezen megpróbáltam letolni magamtól de erősebben ölelt.
-Harry, nem kapok levegőt és meggyulladok.
Motyogtam halkan, felsóhajtottam ahogy mellém dőlt nyöszörögve. Lerúgtam magamról a takarót és fel ültem az ágyban, ruhában aludtunk mindketten végül. Nyújtóztam egyet és kimásztam az ágyból és kihúztam a függönyöket nevetve, Harry magára húzta a takarót morogva. Kinyitottam az ablakot és az ágyhoz mentem, mosolyogva lerántottam róla a takarót.
-Hasadra süt a nap, álomszuszék.-Mosolyogtam rá, álmos tekintettel nézett rám.
-Még csak 9 óra van, Zoe.-Sóhajtva nézte meg a telefonján az időt.
-Már 9 óra van, Harry.-Sóhajtottam és felgumiztam hosszú hajamat.
-Nekem ez korán van még.-Ásított nagyot és újra lehunyta szemeit.
-Jól van hétalvó Harold.-Mondtam halkan és elnevettem magamat, szemei egyből kinyíltak.
-Gyűlölöm, ha így hívsz.
-Tudom, Harold.

-Isteni, ez a rántotta!-Mosolygott Harry miközben evett.
-Apa farmjáról hoztam a tojást, házi!-Mondtam miközben ettem én is, anya már korán elment dolgozni és megbeszéli az előléptetést.
-Nagyon finom, de a többi a te érdemed!
-Ne beszélj teli szájjal, Harry.
Mondtam nevetve majd ettünk tovább szó nélkül, reggeli után Harry segített elmosogatni és elpakolni. Nem sok szót váltottunk egymással ez idő alatt, de nagyon sokszor egymásra néztünk. Kellemetlen még nekem ez a dolog amiatt ami történt, bele telik szerintem egy kis időbe mire feldolgozok mindent.
-És milyen volt apukádnál?-Törte meg a csendet Harry mikor ismét a szobámba értünk.
-Jó volt, újra házasodott.-Mondtam halkan miközben megigazítottam az ágyat, Harry az íróasztal előtti székre ült.-Először furcsa volt, hisz 5 éves korom óta nem láttam őt, aztán segítettem a házi munkában.
-Hiányoztál.-Sóhajtott Harry és a széken forgott.
-Te is nekem.-Néztem rá.-De ha a szobámba hánysz soha többet nem karlak látni.
Nevetve állt meg a székkel és oda jött hozzám, eltűrte a hajamat és magához ölelt. Fejem a mellkasának nyomtam lehunyt szemekkel, annyira régen ölelt már meg így engem Harry. A hajam simogatta és puszikat nyomott a fejemre, beszívtam a parfümje illatát. Imádom ezt az illatot.

Harry kinyitotta nekem a bejárati ajtót és bementem, bejött mögöttem és becsukta az ajtót. Kiabált, hogy megjöttünk és levette a kabátját, figyelmesen lesegítette rólam az enyémet is és felakasztotta. A srácok a nappaliban ültek a kanapén, Niall éppen eldobta a tál pop cornt ami a kezében volt, Louis sikított. Zayn röhögött rajtuk, Liam aludt a fotelban, horror filmet néznek, ha jól láttam.
-Nyuszik vagytok.-Röhögött rajtuk Zayn, Louis hozzá vágott egy párnát.
-Te nem is néztél oda azért nem ijedtél meg.-Motyogta Niall
-Szedd össze a pop corn-t, szia Harry!-Mosolygott Louis majd a többiek is.
-Sziasztok!-Köszöntünk egyszerre.
-Felmegyünk.-Közölte Harry és megfogta a táskámat amiben pár cuccom volt.
-Uuuuuu.-Ujjongtak mindannyian, eléggé elpirultam, Harry bemutatott nekik nevetve majd felhúzott a szobájába.

-Nem sokára itt lesz Eleanor.-Nézett ránk Louis mikor lementünk miután átöltöztem és lepakoltam pár cuccom.
-Oké.-Nézett rá Harry furán, szerintem furán. Mintha terveznének valamit.
-Perrie is csatlakozik nem sokára, elvisznek téged shoppingolni ahogy ők mondanák.-Mondta Zayn és nyújtózott egyet, a pop cornt már eltűnt.
-Rendben.-Mosolyogtam rá majd követtem Harry-t a konyhába.
-Kérsz valamit?-Mosolygott rám.
-Egy pohár vizet.
Mosolyogtam rá én is és körbe néztem, eléggé nagy konyha van és egyben van az ebédlővel is. Mikor utoljára itt voltam csak Harry szobáját láttam és az előteret. A ház is elég hatalmas szóval nem csoda, hogy ekkora a konyha, Harry említett két fürdőszobát is és van egy játék szoba is. A srácok szobája az emeleten található, a játékszoba a pincében van ahol Niall képes órákat tölteni Zayn-el az xbox miatt.

* pár órával később *

Perrie és Eleanor annyi ruhát nyomtak a kezembe, hogy 3 óra lesz mire mindegyiket felpróbálom őket. Ők is elég sok ruhát vettek le a sorokról, élvezem ezt az egészet pedig nem vagyok nagy shopping őrült. Nagyon sokat beszélgettem Perrie-vel, nagyon kedves lány és nagyon oda van Zayn-ért. Miután felpróbáltuk azt a sok ruhát elég sokat megvettünk belőle, Perrie a hajam piszkálta.
-Szerintem most menjünk egy fodrászhoz!-Mondta.
-Mi? Nem kell, így marad.-Húztam a hajam a másik oldalra felháborodva.
-Csak fazonra vágatni kéne!-Sóhajtott.-Gyere már!-Mosolygott El is és egy fodrász szalon felé húztak.

-Na milyen lett?-Néztem rájuk mikor kiszálltam a székből, Perrie felsikított boldogan és felmutatta a tükröt. Kicsit vágtak a hajamból és lépcsőzetes lett, elmosolyodtam mert tetszett.
-Rá férne egy manikűr is nem gondolod Pez?-Mosolygott rám El.
-A számból vetted ki a szót!-Mosolygott Perrie és egy szalon felé húztak.
-Nem túlzás ez?-Nevettem ahogy leültünk hárman egymás mellé egy asztal elé ahol elkezdték a körmeinket csinálni.
-Dehogy! Ez után elmegyünk egy pizzázóba.-Mondta El.-Kezdek éhen halni.-Nevetett Perrie is.

-Jó volt ez a nap csajok!-Mosolygott Perrie.
-Igen, van egy rakat ruhám, új hajam és szép körmeim!-Nevettem és elvettem az utolsó szelet pizzát.
-Lassan mehetünk haza.-Mosolyogtak egymásra ők is olyan gyanúsan mint Harry és Louis.
-Valamiről nem tudok?-Néztem rájuk felváltva.
-Nincs olyan amiről nem tudnál.-Hadarta el Perrie.
-Furák vagytok mindannyian.-Nevetve néztem rájuk és fel álltam miután fizettünk.

-Végre.-Jött Harry az ajtóhoz mikor bementünk és átölelt engem szorosan.-Soha többet nem mész vásárolgatni velük.-Motyogta a hajamba.-A hajad..rövidebb. Ti beszéltétek rá?-Nézett Perrie-re és El-re.
-Harry, 2 órára mentünk el csak és 3 centi lett vágva a hajából.-Nézett rá El megforgatva szemeit.
-Mi ez a sok szatyor?-Sápadt le Louis mikor meglátta Eleanor-t.
-Neked is szia, drágám.-Puszilta meg ajkait mosolyogva.
-Gondolom sok új gönc, megint.-Csókolta meg Zayn Perrie-t.
-Neked is van sok új göncöd?-Nevetve nézett rám Harry.
-Annyira sok nincs.-Nevettem és felmutattam a zacskókat.
-Felpróbálhatod őket a szobámba, előttem mondjuk.-Mosolygott pimaszul, gödröcskéi megjelentek.
-Már a boltban felpróbáltam őket, Harry.-Néztem rá mosolyogva ahogy átvette a szatyrokat.

/ ha szeretnétek folytatást komizzatok :) bárki tud, névtelen is :) /

3 megjegyzés: