2016. augusztus 31., szerda

13. Fejezet - Költözés.

/ A következő a helyzet :( mivel én 12.-es vagyok és érettségizni fogok, ezért lehet, hogy nem naponta lesz rész de igyekezni fogok hozni őket :) /

-Anya, ne szórakozz velem.-Akadtam ki hülyén nézve.-Tudod te milyen nehéz volt visszaszerezni Harry-t?
-Zoe, lehet, hogy ott még több barátot szerezhetsz.-Nézett rám anya.
-Nekem nem kell más csak Harry Styles.-Néztem anya szemébe.
-Akkor sem maradhatsz itt egyedül.-Sóhajtott nagyot anya.
-Kérlek.-Néztem rá szinte könyörögve.
-Zoe.-Anya hangja halk volt.

-Zoe, meddig csinálod még ezt? Örültél, hogy előléptettek.-Nézett rám anya miközben leültem az ágyamra.
-Most már nem örülök, nem akarok elmenni innen.-Nézte rá szipogva.-Itt vannak a barátim.
-Ott is biztosan lesznek barátaid.-Mosolygott rám.
-Nem érted, anya.-Motyogtam halkan.
-Akkor sem tudsz itt maradni, eladtam a házat.-Mondta ő is halkan.
-Ezt nem hiszem el!-Emeltem fel a hangomat.-Anya!
-Kicsim, kérlek.-Motyogta anya.

-Nem megyek sehova, ha kell elmegyek dolgozni, hogy tudjak venni egy kis házat.
-Mond meg Harry-nek, hogy Amerikába költözünk.
Anya kiment a szobából bacsapva az ajtót, könnyeim potyogtam és az egyik cérnával játszottam ami kijött a párnámból. Nem akarok elmenni innen, végre Harry-vel lehetek erre a a világ végére költözünk.

* Harry *

Zoe pár napja nem jön át, mikor fel hívom azt mondja dolga van és nem ér rá. Remelem nem jött össze senkivel. Most éppen a házuk felé tartok és megnézem anyát is hogy van.

-Szia, Harry!-Mosolygott rám Zoe anyukája.
-Csókolom!-Mosolyogtam én is.
-Búcsúzni jöttél?-Engedett be. Búcsú?
-Búcsúzni?-Sóhajtottam.
-Szóval Zoe még nem mondta, a szobájában van.-Mondta halkabban, elindultam Zoe szobájába, az ajtó nyitva volt így bementem. Alig volt valami a szobában.
-Hová mész?-Néztem Zoe-ra nagyot nyelve ahogy a szekrényéből pakolt ki.
-New York-ba költözünk.
-Mi? Miért?-Vontam fel szemöldökömet.
-Anyát áthelyezték oda.-Motyogta az orra alatt.
-Mikor akartad elmondani nekem? Vagy csak leakartal lépni?-Ültem az ágya szélére fújtatva.
-Maradnék, ha lehetne.-Pakolt a mellettem lévő bőröndbe.
-Mi az akadálya?-Láttam anyukája árnyékát, hallgatózik.
-Nincs hol laknom.
-Költözz hozzám.-Vágtam rá egyből, Zoe elejtette a vállfát ami a kezében volt és rám nézett majd anyukájára aki bejött a szobába.
-Szó sem lehet róla.-Mondta az anyja.
-Miért nem? Anya nagy vagyok már, nem kell, hogy pátyolgass.-Nézett rá Zoe.
-Lakhat nálunk, semmi baja nem lesz.-Sóhajtva néztem Theresa-ra.
-Én meg legyek egyedül.-Mondta halkan.
-Anya, mindennap beszélünk majd ígérem!-Ölette át Zoe anyukáját.


* pár órával később, Zoe *

-Anya, hívj fel amint megérkeztél!-Öleltem őt szorosan a reptéren, Harry a kocsiban maradt.
-Inkább este hívlak mert sok dolgom lesz mikor oda érek.-Tűrte el a hajamat és anyai puszikat adott az arcomra.
-Rendben!-Mosolyogtam rá.-Jó utat!
-Szia, kincsem!
Mosolygott anya majd felszállt a gépére ami New York-ba megy, integettem neki még egyszer majd visszaültem a kocsiba Harry mellé. Rám mosolygott és elindultunk haza. Haza, a fiúkhoz, még nem az otthonom de ma költözök be. Kissé ideges vagyok mert egy helyen lesznek a ruháim Harry ruháival, együtt fogunk aludni minden este, együtt fogunk kelni és emellett még 4 fiúval fogok együtt lakni. Remélem nem annyira rendetlenek mint amikor először jártam náluk, mert én nem takarítok senki után csak magam után.

-Te leszel a takarítónőnk is!-Öleltek át a fiúk, megforgattam szemeim.
-Felejtsétek el, megesz titeket a piszok, ha erre fogtok majd várni.-Mosolyogtam rájuk.
-Elég lesz utánam takarítania.-Nevetett Harry és felhúzott a lépcsőn.
-Az biztos.
Sóhajtottam és a szobájába mentünk, letettük a csomagjaimat és dobozaimat amiben a cuccaim voltak. Az egész délutánunk arra ment el, hogy Harry átpakolta gardróbját, hogy az én ruháim beférjenek az övé mellé. Azokat a dolgokat amik a fürdőszobába valók inkább a táskámban hagytam mert nem hiszem, hogy a fiúk örülnének a sminkes cuccaimnak, mellesleg biztosan tönkre tennék vagy magukon használnák amilyen bolondok. 
-Jó lesz itt nekünk!-Mosolygott rám Harry mikor ledőltünk az ágyra.
-Kissé félek, 5 fiúval lakom egy házban.-Nevettem halkan, Harry a hajam pödörte.
-Mi meg egy nővel, mi jobban félünk tőled ne aggódj.
Vigyorgott, mosolyogva böktem meg az egyik gödröcskéjét. Közelebb jött hozzám, orrunk majdnem összeért amitől elpirultam azt hiszem. Kezét a derekamra tette, én a mellkasára rajzoltam apró köröket. Összerezzentem ahogy ujjait az oldalamra tette, nevettem ahogy cirógatta a bőröm. Megfogtam a kezét és inkább a hajamhoz húztam, meglepett mikor a hajamba túrt és ajkait az enyémnek nyomta. Lehunytam szemeim és én is megcsókoltam őt. Annyira régen volt már, hogy csókolóztunk. Közel húzott magához, kezem a tarkójára csúsztattam és a haját piszkáltam. Percekig lehettünk így mikor a telefonom megzavart minket, kapkodtunk mindketten egy kissé a levegőért mikor elváltak egymástól ajkaink. Fel ültem és levettem a mobilom az éjjeli szekrényről, anya hívott így felvettem.
-Szia, anyu!-Szóltam bele.
-Szia, miért lihegsz?-Anya nevetve kérdezte. Előbb csókolóztam Harry Styles-sal.
-Most hoztuk fel a dobozokat a lépcsőn.-Nevettem halkan.
-Még nem pakoltatok ki? Már én is kipakoltam.-Nevetett fel jó kedvűen.
-Milyen a lakás?-Mosolyogtam és hátra dőltem az ágyon, Harry átölelt engem.
-Nagyon jó, pont akkora amiben kényelmesen eléldegél az ember!-Mondta anya boldogan.
-Akkor rendben van!-Mosolyogtam.-Örülök, hogy tetszik!
-És milyen az 1D lak?-Nevetett fel.

-Nagyon jó! Bár szerintem több ember itt már nem fér el.-Nevettem.
-Rendben van, édesem! Most le kell tennem mert tájékoztatóm lesz!
-Szia, anya!
-Szia, Zoe!


/ ha tetszett ez a rész is kommentelj, bárki tud aki nem is felhasználó, meg névtelenül is lehet :) /

4 megjegyzés:

  1. köszönööm ^^ igyekszem hozni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ,a részt gyorsan hozzad mert már alig van türelmem a várakozásra :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm :) már készül, szerintem holnap felteszem :)

    VálaszTörlés