2016. szeptember 4., vasárnap

14. Fejezet - Örökre.

Nehéz volt megszoknom a fiúkat, annyira közönségesek és hangosak néha, hogy félek tőlük komolyan. Múltkor Niall és Liam üvöltöztek egymással egy tál süti miatt, hogy ki egye meg, végül én és Harry ettük meg mert elvettük tőlük. A fiúk is nehezen szokták meg, hogy rend legyen nagyjából és elpakoljanak maguk után. Úgy érzem magam mint akinek 5 gyereke van, főleg mikor Zayn és Harry azon versenyeznek kitudja több ideig a keze alá tartani az öngyújtót. Vannak fura dolgaik, de amikor alszanak ők is aranyosak mint mindenki más. Harry és köztem azóta nem történt nagyon érintkezés, hogy csókolóztunk pár napja, ami miatt kissé szomorú vagyok. 
-Beszélhetnénk?-Nézett rám Harry, én a kanapén ültem.
-Persze.-Mosolyogtam rá.-Baj van?
-Semmi baj.-Mosolygott.-Eleanor és Hannah nem sokára jönnek érted, csak annyit szeretnék mondani, hogy ma nem itt töltjük az estét és az éjszakát.
-Jönnek?-Néztem rá ahogy mellém ült.-Hová megyünk akkor?
-Menjetek el valahová, nekem dolgom van.-Mosolygott rám és eltűrte a hajam.
-Titkolsz valamit?-Néztem rá felvont szemöldökkel.
-Örülni fogsz, ha meglátod!-Nézett ajkaimra halvány mosollyal.
-Csókolj már meg.-Néztem száját, elmosolyodtam ahogy ajkába harapott.
-Várnod kell estig.-Mondta halkan.
-Ha nem csókolsz meg nem megyek veled sehová.
-Micsoda terror.-Nevetve hajolt közelebb hozzám.
-Hová megyünk este?-Tettem a kezem a tarkójára.
-Vettem egy házat, oda.
Suttogta, ajka súrolta az enyémet, lehunytam szemeim és átöleltem a nyakát. Kezét a combomra tette és megcsókolt, átöleltem a nyakát és magamhoz húztam.
-Menjetek szobára.-Nevetett Niall és lehuppant mellénk, eltávolodtam Harry-től mosolyogva.


* Harry *

Zoe a lányokkal elment kitudja hova, de azt mondtam Eleanor-nak, hogy jó sokáig tartsák ott. Az új lakás amit vettem pár utcányira van a közös háztól, nem túl nagy de nekem és neki jó lesz, ha egyszer összeköltözünk. Mindenképpen szeretném meglepni Zoe-t ezzel a vacsorával amit terveztem, utána szerintem megnézünk egy filmet vagy kettőt. Remélem örülni fog annak amit terveztem, a kedvencét csináltam Lasagne-t, mindig is imádta. A legjobb minőségű bort vettem és desszertnek csokis fagyit mert az a kedvence. Miután végeztem mindennel meggyújtottam a gyertyákat mert El megcsörgetett, hogy itt vannak. Kimentem a ház elé és elmosolyodtam ahogy Zoe kiszállt a kocsiból, El intett és elhajtott.
-Szia!-Öleltem át őt szorosan, beszívtam a haja illatát.
-Szia!-Mosolygott rám és átölelte a nyakamat.-Szóval ez az új ház?
-Igen és van egy kis meglepetésem.-Húztam be őt a házba mosolyogva.
-Oh, ez gyönyörű!-Nézett körbe ámulva, erre a reakcióra számítottam.
-Reméltem, hogy tetszeni fog!-Néztem rá majd az étkezőbe vezettem ahol megvolt terítve.
-A kedvencem!-Mutogatott a Lasagne-ra fülig érő mosollyal.

Miután vacsoráztunk és kibeszéltük az egész barátságunkat eddig az estéig Zoe kiválasztott egy filmet, a kanapéra dőltünk. Ő magára húzta a pokrócot és az oldalamhoz bújt, átöleltem őt mosolyogva és a haját simogattam miközben néztük a tévét. Egy idő után arra lettem figyelmes, hogy a lány aki hozzám bújt összekuporodik és nyammog egyet, a feje a mellkasomon volt és szemei csukva voltak. Jobban ráhúztam a pokrócot és kisöpörtem az arcából a hajszálakat ahogy aludt rajtam, a tévét kikapcsoltam és én is lehunytam szemeim.


* Zoe *

Reggel arra riadtam fel, hogy csörög a telefonom az üvegasztalon. Harry-n feküdtem, ő halkan horkolt alattam. Elmosolyodtam és a telefonomért nyúltam mert közel volt az asztal, Louis hívott.
-Igen?-Szóltam bele halkan, hogy Harry ne keljen fel.
-Harry elfog késni, hol van?-Szólt bele Louis.
-Honnan késik el?-Néztem Harry-re aki aludt még.
-Utazunk el.
-Mi? Hova?-Kérdeztem halkan.
-Franciaországba, pár napra. Azt mondta reggel korán haza jön.
-Ez szuper.-Nyomtam ki  hívást és csalódottan néztem az alattam szuszogó fiút.-Harry.-Böktem meg.
-Hmm?-Motyogta álmában és kezével átölelt.
-Kelj fel.-Toltam el a kezeit.-Elkésel a Franciaországi útról.-Másztam ki mellőle, szemei azonnal kinyíltak.
-Basszus, mennyi az idő?-Ült fel gyorsan.
-Louis hívott, már menned kellett volna.-Mondtam halkan és összeszedtem a cuccaim.
-Tökre kiment a fejemből, olyan jól éreztem magam veled tegnap este.-Mosolygott rám és a hajam a fülem mögé tűrte.
-Hagylak készülni, majd találkozunk pár nap múlva.-Húzódtam el tőle és az előtérbe mentem, hogy felvegyem a cipőmet.
-Most mi a baj? Azt hittem együtt megyünk haza.-Sóhajtva jött utánam.
-Hogy mi a baj?-Nevettem halkan.-Talán az, hogy nem szóltál nekem, hogy Franciaországba mész.
-Nem akartam elrontani az estét.
-Akkor is ezt mondtad, Harry és 5 évre eltűntél az életemből!-Emeltem fel a hangomat kétségbeesetten.
-De most nem fogok a francba is, Zoe.-Emelte meg ő is a hangját.-Nem fogjuk újra átélni azt mert most visszajövök!
-Ígérd meg, Harry.-Néztem a szemébe, közelebb lépett hozzám.

-Megígérem, hogy visszajövök hozzád.-Nézett ő is a szemembe és kezeit az arcomra tette.
-Kinyírlak, ha nem tartod be az ígéretedet.-Motyogtam halkan, Harry lecsókolta könnyeim majd egy puszit nyomott ajkaimra is.
-Már most hiányzol, drága.-Mosolygott halványan.-Tartom a szavamat!
-Rendben, Harry.-Döntöttem homlokom az övének.



* Harry *

A repülőn mellettem Louis ült, magán repülőnk van így senki nem zavar minket. Zayn aludt mint mindig, Liam a telefonját nyomogatta, Niall pedig zabált szokásához hívően.
-Hogy sikerült a tegnap este?-Nézett rám Lou.
-Jól.-Mosolyogtam.-De reggel, hála neked összevesztünk kicsit.
-Ha nem hívom őt fel, még mindig aludnál.-Motyogta Louis.
-Hát, az lehet.-Nevettem és a fejem csóváltam.
-És akkor ti most jártok?-Kiabált át a másik oldalról Niall.
-Nem kell üvölteni, halljuk a normál hangodat is Niall.-Motyogta Zayn félálomban.
-Nem járunk egyébként, még..
-Még?-Kuncogva vágott közbe Liam.
-Igen, még nem.-Nevettem fel és rá néztem, az ablakon bámult ki.
-Tegnap volt valami komoly?-Louis mosolyogva nézett rám mire kitágultak szemeim.
-Csak filmeztünk.-Néztem rá szemöldökömet ráncolva.
-Nem tapiztad le?-Nézett rám Niall nevetve.
-Megszólalt a nagy csajozós.-Mondta Zayn nyűgös hangon.
-Szerintem Zoe jó csaj, csak kérdeztem, hogy nem tapizta e le.-Nevetett Niall és a kajáját nézte.
-A leendő barátnőmről beszélsz nem egy mindennapi lányról.-Állkapcsom megfeszült ahogy Niall rám nézett.
-Csak annyit mondtam, hogy csinos.-Nézett a szemembe.
-Ha hozzá érsz, én....
-Elég legyen, állj le.-Hajolt be közénk Louis.-Hagyd Niall-t, mind azt gondoljuk, hogy Zoe csinos pedig van barátnőnk.
-Akkor foglalkozzatok velük, ne Zoe-val.
Fordultam el tőlük és az ablakon néztem ki, nagyon felidegesített Niall. Nem akartam így ráförmedni, de Zoe az enyém. Csak az enyém és másé nem lehet, nem hagyom, hogy újra elvegyék tőlem. Nagyon hiányzik, pedig csak 1 órája búcsúztunk el egymástól. A lányok vele alszanak a házban, hogy ne legyen egyedül ebben a pár napban. Alig várom, hogy újra haza menjek és átöleljem őt.

/ ha tetszett ez a rész is és szeretnétek kövit akkor komizzatok! Bárki tud, névtelenül is és olyan is aki nem felhasználó! :) <3 /

4 megjegyzés:

  1. Uhh imádom! Siess kérlek! Harry a kis kisajátító 😂♡

    VálaszTörlés
  2. köszönööm ^^ igyekszem, talán ma még tudok hozni egy részt :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó. folytasd a történetett.

    VálaszTörlés
  4. köszönöm :) igyekszem hozni a kövi részt :)

    VálaszTörlés