2016. szeptember 4., vasárnap

15. Fejezet - Együtt.

 ,, A One Direction barátnők botrányt csináltak az egész városban, több szórakozóhelyen is megfordultak és buliztak hajnalig. A 5 lány és még egy barátnőjük jelenleg a rendőrségen ülnek mert elloptak egy rendőrautót miután igazoltatni akarták őket. Harry Styles újdonsült barátnője vezette a járművet és mivel nincsen jogosítványa akár pénzbírságot is kaphat. Vajon az énekes hogyan fogadja ezeket a híreket? A banda jelenleg Franciaországban tartózkodik egy interjún, biztosan kifaggatják a lányról Styles-t. "

 
* Visszatekintés *


-Na akkor ma mit csinálunk?-Mosolygott Perrie miközben gofrit reggeliztünk, itt van még El, Danielle és Hannah is.
-Elmehetnénk bulizni.-Mondta Hannah és szirupot öntött a gofrira.
-Rendben, de nem vadulunk be!-Mondtuk egyszerre mind.

Perrie kölcsön adta az egyik ruháját, combközépig érő feszülősebb koktél ruha volt rajtam és fekete magassarkú. Bementünk egy szórakozóhelyre ami már így is tömve volt, valahogy a pulthoz keveredtünk és sorra ittuk amit a csajok rendeltek. Kezdett homályosodni a kép, kiakartunk menni levegőzni de végül egy másik helyre kerültünk, egy pasas vitt el oda minket kocsival. Ott táncoltunk mert nagyon nagy buli volt, nagyobb volt a hely is és rendes DJ is volt. Egy körben táncoltunk a lányokkal majd Hannah rendelt egy kör valamit nekünk, megszagoltam és majdnem lefordultam a székről olyan szaga volt de megittuk egyszerre. Néhány emberrel fényképezkedtünk mivel felismertek minket szerintem, jó volt, hogy nem támadtak le minket.
-Menjünk tovább!
Kiabálta túl a zenét El és a kijárat felé mentünk, jól esett az arcomnak a hűvös szellő de nagyon részeg voltam. Szédültem és hányingerem is volt, a falnak dőltem, a lányok körém álltak és kérdezgették mi a bajom.
-Minden rendben van hölgyeim?-Jött oda egy férfi, nem láttam ki az mert azon voltam, hogy magamban tartsak mindent.
-Persze, biztos úr.-Mondta Hannah fura hangon.
-Önök alkoholt fogyasztottak?-Kérdezte felvont szemöldökkel a járőr.
-Nem.-Vágtam rá és kihúztam magam.-Csak..rosszul lettem, ennyi.
-Megmutatnák az igazolványaikat?-Jött oda közelebb hozzánk.
Összenéztünk a lányokkal majd az autóhoz szaladtunk, beültünk és persze én ültem a vezető ülésbe.
-nem tudok vezetni.
Néztem rájuk hülyén, Perrie elforgatta a kulcsot amitől beindult a kocsi, a gázra léptem mert azért kis fogalmam volt a vezetésről. A kerék csikorgott ahogy elindultunk, fogalmam sem volt merre megyek de lefordultam pár utcán majd egy mezőn álltunk meg. Mély levegőket vettem és bámultam a kormányt, Eleanor elröhögte magát és kiszállt a kocsiból, mi is kiszálltunk majd megfordultunk és a rendőr kapitány személyesen állt előttünk.
-Hölgyeim, kiszórakozták magukat?-Köszörülte meg a torkát.

* Harry *

Mikor megláttam Zoe-t azt hittem, hogy kiugrik a szívem a helyéről, kócos volt a haja, sápadt volt az arca eléggé és szerintem még mindig részeg. Felhívott engem a váróban lévő telefonról, nagyon kiakadtam rá már a telefonban is, Louis elintézte a pénz bírságot amivel kiengedték őket.
-Otthon megbeszéljük.
Néztem rá mikor felállt a székről és átölelt engem szorosan, még mindig haragszom rá de azért szeretem őt és biztos elmúlik a dühöm, ha otthon megkapja a fejmosást. A saját házamba megyünk ,hogy tudjak vele beszélni normálisan.

-Mi történt?-Néztem rá mikor kijött a zuhanyzóból, az én lakásomra jöttünk. Adtam neki ruhát amit fel tud venni.
-Elmentünk bulizni, a csajok ötlete volt.-Sóhajtott és láttam rajta, hogy megbánt mindent.
-Gyere.-Vettem őt fel menyasszony pózba és a szobába vittem, az ágyra tettem.
-Aztán csak ittunk, sokat.-Nyelt nagyot.-Aztán valami csávó átvitt minket máshová azt hiszem.
-Hogy mi van?!-Nyíltak tágra szemeim és ahogy megemeltem a hangomat ő megugrott.
-Nem lett semmi bajunk.-Sóhajtott halkan és a körmeit nézte.
-De lehetett volna, Zoe. Ez nem igaz, részegen beülsz egy vadidegen kocsijába majd ellopsz egy rendőr autót is?-A hangom egyre erőteljesebb volt, de nem tudtam visszafogni magam.-Meg is hallhattál volna!
-De itt vagyok, Harry!-Kiabált rám, a hangja rekedt volt és megköszörülte a torkát fájdalmasan a kiabálás után.
-Többet ilyet ne csinálj, ez rohadtul nem te vagy.-Förmedtem rá.-Te nem iszol.
-Csak veled a faházban.-Kuncogott, elmosolyodtam.
-Igen, csak velem ihatsz.-Emeltem fel a fejét az állánál fogva, hogy rám nézzen.-Nagyon tetszik, hogy rossz lány vagy, de ne lpj el rendőr kocsikat kérlek.-Nevettem halkan.
-Perrie azt mondta, benne vagyunk a hírekben is.
-Igen és az interjún is ezzel faggattak, hogy ki vagy.-Ültem mellé.
-Mit mondtál nekik?-Pislogott rám, annyira gyönyörű még így is.
-Hogy azt sem tudom ki vagy.-Próbáltam visszafogni a mosolyomat, Zoe a vállamba ütött erősen.-Aú.
-Nem ezt mondtad.-Dőlt el az ágyban és úgy nézett rám, mellé feküdtem.-Ugye?
-Nem mondtam semmit, csak annyit, hogy egyenlőre nem nyilatkozom rólunk.-Simítottam hátra a haját.
-Haragszol rám?-Kérdezte halkan és ujjaival az állam cirógatta.
-Dühös vagyok rád amiért veszélybe sodortad az életedet.-Hajoltam hozzá közelebb, Zoe lehunyta szemeit mert az hitte megcsókolom.
-De semmi bajom nincsen.-Nyitotta ki szemeit mikor nem kapta meg amire vágyott.
-Szeretném, ha ez így is maradna mert nem szeretnéd te sem, ha nem lehetnénk együtt ugye?-Néztem a szemébe és fölé másztam.
-Veled karok lenni mindig.
Tette egyik kezét a tarkómra és lehúzott magához, ajkait az enyémnek nyomta. Lehunytam szemeim és megcsókoltam őt, sosem tudtam ellenállni neki és nem is akarok. Ez az egyik amit a legjobban imádok az életemben, Zoe csókja, aztán az érintése, az illata, a haja, a teste, minden egyes porcikája és maga Zoe. Ő az egyik legcsodálatosabb dolog ami történt velem eddig és biztos vagyok benne, hogy számomra Ő az igazi és nagyon remélem, hogy én is neki.

* Zoe *
-Tegyük meg azt.-Néztem Harry-re kissé lihegve ahogy megszakadt a csókunk.
-Várhatunk még, nem kell most.-Nézett le rám Harry csillogó szemekkel.
-Amikor előszőr eljutottunk addig akkor is megettem volna.
Néztem rá, Harry elmosolyodott halványan és lehúzta a pólóját magáról, végig mértem kidolgozott felső testét. Végig simítottam a hasát mosolyogva, megugrottam ahogy lassan a pólóm alá csúsztatta a kezét, szemeim lehunytam ahogy levette rólam.
-Szeretlek, Harry.
-Én is, Zoe.-Nézett a szemembe újra Harry és erőteljesen megcsókolt ahogy kicsatoltam a nadrágja övét.-Legyél a barátnőm.-Motyogta a csókba.
-Ezer örömmel.-Mondtam halkan és a hajába túrtam ahogy fordított a helyzetünkön így fölötte voltam.

Reggel arra ébredtem fel, hogy kellemes illatok szállnak a levegőben. Fel ültem az ágyban lassan és a mellkasomhoz fogtam a takarót mosolyogva ahogy láttam a ruháink szét dobálva a földön. Kissé kellemetlen érzés még a dolog, de majd megszokom. Felöltöztem és Harry pulcsijában elindultam le a lépcsőn, Harry a konyhában volt és reggelit csinált. Mikor találkozott tekintetünk elmosolyodott ő is.
-Jó reggelt, édes.-Mosolygott ahogy oda mentem hozzá, nyomott egy puszit ajkaimra.-Hogy aludtál?
-Nagyon jól.-Mosolyodtam el kissé elpirultan és a hajam végét piszkáltam.
-Én is!-Nyomott egy puszit a homlokomra majd megterített, hogy letudjunk ülni reggelizni.

/ Ha tetszett ez a rész is kommentelj nyugodtan, ha szeretnél folytatást! :) <3 bárki tud kommentelni, aki nem felhasználó az is! :) /

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszet. Legyen folytatás.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt. Picit bánt hogy ki hagytad az "izgis" részt, mert az nagyon feldobta volna szerintem. S így nagyon jó volt. Siess a folytatással! ♡

    VálaszTörlés
  3. köszönöm <3 bele akartam írni amúgy xd de nem tudom hány évesek olvassák, meg ilyenek miatt nem írtam bele végül :/ :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm :) igyekszem hozni! :)

    VálaszTörlés